sedih....hmm itu lah perkataan yang dan aku pk sesaat utk gambarkan hati yang sedih bila org yang paling hampir skali dengan aku langsung x care la katakan.. last 3 week, anak sulong aku terjah perut aku...betul2 kat tempat operate dia kuar...hmmm sakit? rasa cam x bernyawa jap...tp nk pukul lelebey pon kesian gak dia kecik lg.... sampai la ke hari ni masih sakit.. semalam g check kat klinik private...dok tuh kata luka operate tuh dah baik maybe bengkak kesan terjahan ...cam x confident je dok tuh...hmmm dia bg ubat tahan sakit n surut bengkak..
tapi sampai hari nih 'org tuh' x tanya pon apa2 sal perut aku...huhuhuhuh...cedeyyyym sik aku jer yang ngadu kat dia sakit ...dia x mau pon tanya dah ok ke n wt ever la berkaitan aku...kenapa erk..dulu caring giler..demam jer terus bawak g klinik ...n pernah aku terdemam teruk...sanggup pangku kepala aku kat wad kecemasan...skang jangan nk harap la...sik2 marah jer...huhuhhuuu cedey lagi...
org lain pon keje gak...org lain pon sebok gak... kadang2 rasa jauh hati giler...huhuhu.. aper lar akurrrrrr..hukhukhukkkk....
From This Moment
From this moment life has begun From this moment you are the one Right beside you is where I belong From this moment on From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I’d give my last breath From this moment on I’d give my hand to you with all my heart Can’t wait to live my life with you, can’t wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment on OH You’re the reason I believe in love And you’re the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment I will love you I will love you As long as I live From this moment on
FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...
As Long As I Live....I Will Love u.....
3 comments:
sabar la..itu sumer dugaan berumahtangga..aku pun byk memendam perasaan sebenarnya..tp aku tahan je perasaan tu..xtau nak story kat sape..nasib baik ade anak..leh ilangkan rase bengang tu..
janganla sedey.. setiap org ada dugaan masing2.. setiap dugaan, ada penawar.. syukur la ada anak2 mengubat luka.. ada orang anak pun takder..
huuhuhu...sabar yer... sabar la nihhhhhhhhhhhhhh
Post a Comment