From This Moment

From this moment life has begun From this moment you are the one Right beside you is where I belong From this moment on From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I’d give my last breath From this moment on I’d give my hand to you with all my heart Can’t wait to live my life with you, can’t wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment on OH You’re the reason I believe in love And you’re the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment I will love you I will love you As long as I live From this moment on

FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...

FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...
As Long As I Live....I Will Love u.....

23 May 2011

I.N.T.E.R.V.I.E.W

Salam..

dh lama giler aku x update blog aku ni sampaikan ada yang tertanya2 kenapa x update blog...huhuhu...malas la nak menaip sebenarnya coz station work aku skang x berapa strategik nak berfeeling .... tengah2 alam... kang syok2 duk mengayat lalu lak pegawai or staff bahagian... hmmm potong la kan...

Nie sambil2 tunggu hubby meeting sempat la aku duk melepak tempat x KPSU bahagian lama aku.. pinjam PC dia.... Jauh dah melalut... Sebenarnya aku nak cerita pasal interview aku @ WISMA PUTRA pagi tadi...

Aku dapat panggilan interview tuk masuk WISMA yang dh lama aku nantikan sampai feel xcited dh hilang.... dalam interview tu kena speaking LOndon la... tapi aku kan bukan type yang patuh... aku rojakkan gak la.... mula2 minta perkenalkan diri... aku dh la lama x speaking London nih... last masa belajar dulu la... koje pon cam haremm nk speaking kan.... hahhahahhah

Antara lain yang paling memutuskan idea aku tuk bercakap bila disuruh promote kan diri...apa istimewa nya aku ni nk dipilih masuk sana... aduih aku dh mengeleggak wat summary dlm otak tapi separuh jalan jer aku berbahasa london rojak tu pas tu aku mintak izin ngan tukan interview tu nk cakap melayu jer la... hahahhaha kena sound free mula2 pastu dia pon dh lapo gaknya sebab masa tu dh nk masuk lunch hour so dia kata belasah jer la kan.....

Peratus nk masuk tu dh diluar keyakinan aku sebb aku tengok yang dtg tu ramai yang cam fluent jer kan... hmmm tak per la kalau ada rezeki insyaallah ada laa kan....

2 comments: