24.03.2009, sekitar jam 11 lebey....Bos aku baru blek dari meeting, tetiba dia benti kat dpn meja aku tunjuk tangan n muka dia berpeluh2... terkezut aku, dia cakap dada dia sakit..alamak, bos aku ni kena heart attack ker. aku suh dia g spital la... pas dia suh aku isi kan borang GL, terus nik (par opis kitorang) bawak dia g spital...
lunch time aku follow up la ngan si nik tu , x kan nak call bos aku y tgh sakit tuh lak kan... si nik bley plak bgtau yang bos aku tgh rawatan kat icu...huh, gelabah sat aku.. pas hantar bekalan susu kat anak aku, terus aku ajak hubby p spital x sempat lunch... sampai spital lebey kurang kol 1.30 pm terus ngan laju nyer aku nk g ke icu.. tp on d way 2 terperasan cam bos aku duk melilau kat depan kaunter hasil kt spital tuh..
aku terus p tegur dia, n dia tunjuk tangan dia dh bengkak coz kena cucuk masa dalam bilik rawatan tadi tuh.. huhuhuu... rupa2nya rawatan kat wad kecemasan jer...hish si nik ni..terkezut jer aku...nasib baik aku tk der sakit jantung...silap2 aku lak yang masuk spital...lepas amik ubat aku bwk boss aku balik opis n dia terus balik umah coz dapat mc utk hari tuh... Doktor ni satu, bagi 1 hari jer mc..
sian bos aku, penat baru balik outstation sabah terus sakit..doktor suspek jantung..hmmm, nampak gayanyer boss aku nih x leh penat n stress la... sehari dua nih pon aku nampak dia duk urut2 jer dada dia...huhuuu..bos jangan tumbang depan aku dah ler...mau trauma aku ni kang..aku ni dah la penakut...so, pada anak2 buah dia or pegawai2 bahagian aku jgn la menterkezzzuuut kan bos aku or stresss kan dia yer... hmmmm
From This Moment
From this moment life has begun From this moment you are the one Right beside you is where I belong From this moment on From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I’d give my last breath From this moment on I’d give my hand to you with all my heart Can’t wait to live my life with you, can’t wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment on OH You’re the reason I believe in love And you’re the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment I will love you I will love you As long as I live From this moment on
FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...
As Long As I Live....I Will Love u.....
No comments:
Post a Comment