From This Moment

From this moment life has begun From this moment you are the one Right beside you is where I belong From this moment on From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I’d give my last breath From this moment on I’d give my hand to you with all my heart Can’t wait to live my life with you, can’t wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment on OH You’re the reason I believe in love And you’re the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn’t give From this moment I will love you I will love you As long as I live From this moment on

FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...

FrOm ThIs MOmEnT liFe HaS bEgUn...
As Long As I Live....I Will Love u.....

26 March 2009

tak suka..tak suka....tak suka'

tak sukanyer bila kena marah..kalau salah tak per la kena marah sebab mmg betul aku yang salah....tapi tgk la salah nyer gak...kalau kecik punyer salah x kan la nak kena maki hamun gak..eeee..bencinyer..kalau bleh blah aku nak jer blah time 2...fed upppppppp giler.....


dalam family aku pon memang tak guna perkataan bangang, bengap, bodoh n anything else yang seangkatan dengannya....banyak lagi perkataan yang baik bleh kita gunakan dari guna perkataan buruk cam tuh..

tu la orang kata manusia ni rambut sama hitam adat budaya lain2..hehehe..kadang2 ada org tuh kita tegur bebaik, cakap baik2, tetiba dia jawab macam siul..terus buat kita rasa sentap..kalau orang tuh org luar bleh la kita abaikan tapi kalau org tuh somebody pada kita..bayangkan cam ner kita nak face dia hari demi hari , bulan demi bulan n tahun demi tahun..

so aku selalu cuba ingat kan diriku supaya x buat bende yang aku tak suka org buat kat aku (kekadang aku pon sama gak kot)... sedey tau..hati terluka..huhuuhu..bila kena marah selalu, rasa cam orang tak sayang kita kan... rasa cam org dah tak suka kita....n macam2 la rasa yang seumpama dengannya...

2 comments:

rozie rahman said...

sabar je la da..aku memahami n aku tau segala masalah ko..harap ko dpt tempuhi dgn sabar ye..banyak kan berdoa..

S.L.A.S. said...

huhuhu...TQVM..love u so much frenzzz